Härligt härligt!

Sitter här i skolan igen nu och ska ta  mig i kragen och knata ner i verksatden, det är dags för prototypbygge nu och det med råge! Fast nu känns det liksom helt skönt och avslappnat med skolan efter att jag lämnade in exjobbet igår, så nu finns det väl en risk att man tycker att man är klar och lägger ner allt vad skolan heter, men inte riktigt än! Det är lite, lite mer kvar och efter det blir det en liten resa och sedan bara portfoliofixning så är man klar!!! :)

                                                                      

Och altanräcket blev nästan klart, bara en liten del kvar och grind och bänk som ska byggas så är det färdigsnickrat hemma med :) Så har vi ju köpt en jädra massa krukor och frön så så fort jag får chansen ska jag hem och plantera och mysa på altanen. Det KÄNNS verkligen att det börjar bli sommar och att skolan snart är slut och det är hur skönt som helst!

Sedan är det bara lite nära och kära och grillning som fattas så blir det en perfekt sommar!

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0