Skolbänken - mitt andra hem

Hejsvej!

Så sitter jag här igen, i skolbänken! :) Men jag ser ett slut och det värsta är ju över så nu blir det bara till att jobba på fram till och med LÖrdag så jag kan åka till Barcelona med gott samvete sen! Och det ska ju bli så förbaskat skönt och trevligt och jag längtar som bara den.

I lördags hade jag ju dessutom mina kära tjejer hemma på grillning och det var ju ungefär hur trevligt som helst, trots att det kändes tungt i ögonen dagen efter.  Men det är ju så sällan man blir så där många så det tycker jag att jag och Therese hade fixat bra, vi som låg bakom kalaset. Hon har dessutom lagt ut lite tjusiga bilder från kvällen i hennes blogg där man kan få ta del av festligheterna!

Nu åter till studierna, här ska målas väggar och fixas bilder, affischer och vykort.
Over and out
/Linnéa

Jag är bäst - ingen protest!

Så, då har man äääntliiiigen presenterat exjobbet, seminariet är över och opponeringarna haglade men vad gör väl det?? Nu har jag ju en liten lista på vad jag ska bättra till innan jag är helt färdig så det går ju på ett kalaskick! :) Dessutom tycker jag inte det var så farligt med grejer att fixa...jag menar alla får ju rätta till och bättra på
Det är bara min egen opponering av Christians arbete som jag har kvar och det är inte fören i morgon så idag blir det raka vägen hem efter skolan och städa och mysa med Boran. Som jag har längtat!

På tal om något annat så är jag ju rent urusel på det här med att blogga! Jag tycker att jag inte hinner eller att jag inte har något vettigt att blogga om och ofta tycker jag att det är helt jädra bortkastat om jag inte har några nya fräscha bilder att lägga in eftersom det är bilderna jag kollar på i en blogg! Så då skiter jag i det helt enkelt men jag ska bättra mig för jag har lovat Therese det! (Även om det bara är hon och lillsyrran som vet om min blogg....)

Men här blir inga barn gjorde, nu blir det städning av bänken så det inte blir så mycket skit att ta reda på sen när vi slutar.

/Linnéa

RSS 2.0