Skolbänken - mitt andra hem

Hejsvej!

Så sitter jag här igen, i skolbänken! :) Men jag ser ett slut och det värsta är ju över så nu blir det bara till att jobba på fram till och med LÖrdag så jag kan åka till Barcelona med gott samvete sen! Och det ska ju bli så förbaskat skönt och trevligt och jag längtar som bara den.

I lördags hade jag ju dessutom mina kära tjejer hemma på grillning och det var ju ungefär hur trevligt som helst, trots att det kändes tungt i ögonen dagen efter.  Men det är ju så sällan man blir så där många så det tycker jag att jag och Therese hade fixat bra, vi som låg bakom kalaset. Hon har dessutom lagt ut lite tjusiga bilder från kvällen i hennes blogg där man kan få ta del av festligheterna!

Nu åter till studierna, här ska målas väggar och fixas bilder, affischer och vykort.
Over and out
/Linnéa

Kommentarer
Postat av: Therese

Jasså du åker snålskjuts på min blogg din rackare! Ok då du får väl det då!

2009-05-13 @ 10:51:55
URL: http://theresejanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0