Hej hå, hej hå!

Nu har jag haft den stora äran att ha besök ända sedan i lördagskväll. :) Själv var jag visserligen borta söndag till måndag med Peter och Boris på semester på Gräsö och ohh så mysigt vi hade. Visserligen pluggade jag mest hela tiden och Peter och hans kära far målade i stugan. Dessutom fick jag ungefär 20 skitstora myggbett! Dom jäkla krypen.

                                                      

Trots mygg och massor att göra så var det ändå urmysigt att få komma iväg en kortis och ner till lugn och ro och grillning. Inte nog med att vi hade mysigt, Boris var som lyrisk. Först smög han omkring som den fegis han är men efter bara ett litet tag var han under altanen och borta i skogen och jagade allt som rörde sig. :) I måndags kväll kom vi iaf hem till våran gäst igen (Lillasyster Elin) så då grillade vi med henne och mös omkring.
Dessutom tror jag vi får behålla henne ända till Lördag då hon tar mig med hem till Örebro så då ska jag vara ledig och gå på Ninja-fest.

                                       
                                       

Snart är det ju dessutom sommar så man kan åka ut med båten och ha det skönt, och redan innan det är det ju gädd-dags så då kanske Peter kan få upp en egen bjässe så han inte bara måste bära mina! :)

/Linnéa


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va härlig stugan såg ut! Har du verkligen fått upp den gäddan?!? Ljug inte nu....

2009-04-16 @ 19:43:18
Postat av: Linnéa

Lätt att jag har, man kallas väl inte för "Storfiskar'n" utan anledning!!?

2009-04-20 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0