Körivägg

Ja nu sket det sig delvis med min plan för prototyp till exjobbet. Kändes först som ett stort stenblock brakade ner över mig men nu känns det faktiskt mycket bättre!
Jag kanske till och med skiter i att ha prototyp och bara kör på tuffa skisser och bilder i stället, det är väl bara att jag ska lyckas med dem också men det får jag helt enkelt se till att göra. Jag har ju nämnligen gjort som en bordsvariant till Edsbyverken men den är lite knivig att få ihop på en fyra-fem dagar så det är där skon klämmer.
Hur som haver tänker jag ha en skön helg nu och pysa med Lillfisen (Elin) ner till hennes hem i Örebro och knata omkring och bara ha det skönt. Sen ska vi faktiskt dricka ett och annat glas vin också är det tänkt! Helmysigt och låååångt ifrån exjobb och andra måsten.

                                  
                               

Over and out /Linnéa

Kommentarer
Postat av: therese

värst va du har trappat upp med bloggskrivandet =) I like it! Ha så trevligt i helgen! Va söta ni var på korten

2009-04-18 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0