Sådärja!

Ja nu har jag varit flitig och duktig sedan nio i morse och än håller jag lågan uppe! Igår satt jag här i skolan till halv elva och idag blir det nog en ganska sen kväll med. Men vad jag fixar och står i, det är så att hälften vore nog! Kanske inte riktigt men jag kommer LÄTT bli klar till lördag klockan 18. För det känns som att jag vill vara helt klar med rapporten då och inte nog med det så ska jag dessutom sluta runt 14 på fredag för en fika och festkväll.
Vad som däremot tynger mitt lilla hjärta är det där förbannade prototypbygget nästa vecka, jag ska nyttja fröken Dan så mycket det bara går så det går illa kvickt för jag är uppriktigt sagt skitless på det här exjobbet nu.

                  

Sånt här har jag suttit och gjort idag, cadat bilder. Det i mitten ska i vilket fall föreställa bordet jag pysslar med, kanske inte rätt färg på det röda linoleumet på skivan eller det vita bakstycket men det kan jag ändra hur jag vill. Sedan är det en hylla som hör till samma "familj" och slutligen en liten detalj från skrivbordet. Där man ser kanten på skivan och desktopen. Känns det fräckt? Hoppas.

Nu ska jag köra på och Ja, Therese, du har lärt mig bra! :)
/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0