Skolan - igen!

Ja så var helgen över och man sitter här i skolbänken igen. :/

Trots en otroligt trevlig helg och även förra veckan med systermys och trevligheter känns det tungt att sitta här igen. Egentligen kanske det är för att man jämför med det sköna och trevliga man haft som det känns extra drygt men det kan ju också vara det här förbannade exjobbstjafsandet. Nu börjar rapporten se ett slut i alla fall och det är bara en vecka kvar tills det ska lämnas in så det är väl bara att bita ihop. Fast jag hade trott att jag skulle haft en tjusig prototyp att stoppa med i rapporten med fräcka bilder och vitsiga kommentarer när det istället blir en rapport utan prototyp med bara skisser och skit och så får jag slita livet ur mig med prototypen i verkstaden nästa vecka istället...För jag måste väl ha någonting iaf till exjobbsutställningen? För det säger fröken Anders att man måste kunna känna materialen...Faaan, det har han visserligen rätt i men jag vill bara vara färdig nu!!!
Hur som haver så går det iaf bra. Och som sagt har jag haft en urskön helg hos lillasyster i Örebro med vin och mys och guidad tur på Slottet. Sånt gillar jag :)
Inte nog med det så vill mina kära päron bjucka mig och lillasyster på en liten resa till Barcelona nu i Maj vilket inte låter helt fel i mina öron. Personligen tror jag att det är för att dom har dåligt samvete efter att ha semestrat med storasyster och hennes kille i Lake District några sköna dagar i Påskas, men det håller jag tyst om och tackar och tar emot :)
Vad som däremot ställer till det är att det är just när själva exjobbs-vernissagen är precis under den tänkta Barcelonatrippen men jag tror jag skiter i det och riggar upp mina grejor en vecka i förväg så jag kan pysa på semester. :)

Nog med det nu. Snart tänker jag åka hem från skolan och sedan ska jag vara glad och pigg när Peter kommer hem så jag orkar hångla lite framemot kvällskvisten.

/Linnéa

Kommentarer
Postat av: therese

bra initiativ där linnea! hångel ska hinnas med helst varje kväll! Jag har lärt dig allt jag kan!

2009-04-22 @ 10:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0