Nu

Nu jädrar händer det, jag bloggar igen!
Efter kanske fyra månader utan ett ord från mig, alla mina kära läsare (eftersom ni är många och miljoner), får ni äntligen veta att jag lever.
Jag har bara ett så otroligt fullspäckat liv så jag hinner knappt skriva ett ord eller ens öppna bloggsidan.

Hu vad jag ljuger!
Men i vilket fall tänkte jag att om jag över huvudtaget ska ha en blogg så måste jag ju blogga, så jag ger det en chans till och funkar jag inte efter det här så lägger jag ner för gott. Då är jag helt enkelt ingen bloggare  att räkna med. Och vad är väl en sådan? En fis i rymden.

Nu sitter jag här och längtar efter att P ska komma hem från jobbet, jag har nämnligen ett sketgo paj i kylen som jag lagat idag och den tänkte jag förföra honom med för att sedan bjuda på bad med nytt badskum från Åhlens.
Inte så illa va?

Inte nog med att jag ska försöka bli en flitig bloggare nu frampå höstkvisten så tänkte jag gå igenom lite bilder sedan sist att uppdatera er med.


Fast dom kommer en annan gång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0